Χρειάζεστε ακόμα: 39 € για ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Μήπως δεν βρήκατε το προϊόν που ψάχνετε; Τηλεφωνήστε μας στο 2522041000 ή στείλτε μας e-mail στο info@hapillbox.gr

Επιστροφές Προϊόντων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Δεκτές γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων που συνοδεύονται από το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή όπως απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο πώλησης/δελτίο αποστολής.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών  (ημερολογιακών) από τη στιγμή της παραλαβής  βάση της ισχύουσας νομοθεσίας, εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται σε καλή κατάσταση και δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους ή έχουν αποσφραγιστεί.

Οι επιστροφές που αφορούν υπαιτιότητα των εταιριών ταχυμεταφορών λόγω καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελία σας από αυτές, και όχι καθυστέρηση αποστολής από εμάς , επιφέρει την δική σας επιβάρυνση των εξόδων αποστολής/επιστροφής.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Στην περίπτωση του ελαττωματικού προϊόντος που θα διαπιστώσετε κατά την παραλαβή του, παρακαλούμε να απευθυνθείτε άμεσα στην εταιρία μας στο τηλέφωνο 2522041000 για άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Μη ελαττωματικά προϊόντα

Εφόσον η επιστροφή των προϊόντων γίνεται καθαρά για δικούς σας λόγους (λάθος επιλογή προϊόντος, απερίσκεπτη αγορά κτλ) και όχι από δική μας υπαιτιότητα, επιβαρύνεστε με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής.

Προκειμένου να αποφύγετε τα έξοδα επιστροφής, σκεφτείτε άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα όπως να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την οποιαδήποτε επιστροφή  είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2522041000 ή στο e-mail: info@hapillbox.gr

Η διεύθυνση αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων είναι:

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΙΚΜΑΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ

Πετρούσα Δράμας Τ.Κ 66200

*Στην περίπτωση που η παραλαβή του προϊόντος έχει γίνει από κάποιο φυσικό μας κατάστημα η επιστροφή του θα πρέπει να γίνει στο συγκεκριμένο Φαρμακείο παραλαβής.

Αφού γίνει η παραλαβή των προϊόντων που μας επιστρέψατε, εκτιμούμε την κατάστασή τους και κρίνουμε αν μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων. Προκειμένου να γίνει επιστροφή χρημάτων απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα επιστρεφόμενα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων καθώς και επιστροφή χρημάτων δεν γίνονται, καθαρά για λόγους υγιεινής,  σε προϊόντα καλλυντικών, αρωμάτων,  αλοιφών, αντηλιακών και  στα παιδικά γάλατα βάσει νόμου.

Στην περίπτωση αγοράς με κάρτα η επιστροφή γίνεται με πίστωση του ποσού στην αντίστοιχη κάρτα (χρεωστική / πιστωτική / προπληρωμένη ).

Στην περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων γίνεται με πίστωση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή (θα χρειαστεί να μας στείλετε τον αριθμό ΙΒΑΝ του λογαριασμού σας και ως  δικαιούχος θα πρέπει να φαίνεται το ίδιο όνομα με το όνομα που φαίνεται την απόδειξη αγοράς ή στην ηλεκτρονική παραγγελία).

*Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται πιθανά έξοδα αποστολής/επιστροφής παρά μόνον εάν η επιστροφή οφείλεται σε υπαιτιότητα δική μας.

Σας ενημερώνουμε ότι μπορεί να υπάρξει τυχόν καθυστέρηση στην πίστωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα.

Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας ξανά στο τηλέφωνο 2522041000 μόνο εφόσον δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.